Fall is just around the corner

September skyndar på sig, likt alla andra månader nu för tiden, och hösten drar sig sakta över oss. Oavsett om jag är redo eller inte så är snart kylan och mörka, korta dagar här igen. Skulle påstå att jag är en sommarmänniska rakt igenom, men är glad att jag får mina fyra årstider, annars hade sommaren varit en vardag och inget efterlängtat om den var året runt. 
Men denna höst verkar bli utdragen och fin, med härliga färger! Det tackar vi värmen för!
Istället för den korta höst vissa år bjuder på, som varar i typ tre veckor och sedan är det bara mörker i två månader... 
Den amerikanska hösten är ultimat! Kommer så väl ihåg hur många saker det var man såg fram emot och hur amerikanerna verkligen levde ut hösten. Inte för kall, inte för varm. Ska bli så kul att få uppleva det igen! 
 
I alla fall så är jag väldigt sugen på att hitta mig en plaid-skjorta eller halsduk inför denna höst, det piggar verkligen upp en svart outfit, och förhoppningsvis mitt humör och trollar bort ångesten! Har redan införskaffat mig ett par nya höst/vinter ridboots, bruna denna gång då jag suktade efter likande förra året. 
 
Avslutar denna dag i soffan med amerikanska Big Brother och en kopp te! 
Life | Autumn, Big Brother, Fall, Halsduk, Höst, Inspiration, Inspo, Plaid, Skjorta, Te | |
#1 - - Bella:

Mysigaste delen på året är helt klart hösten! :)

#2 - - Linda:

mysiga bilder

Svar: Tack snälla du! :)
Anna Westergren

Upp