Te-adventskalender

Här börjar du julmysa! Inte riktigt taggad på vinter och kyla men blir faktiskt, nu när man hittat denna, väldigt sugen på att få räkna ner dagarna till jul. 24 olika tesmaker att "doppa fram till dopparedan". Ett nyttigare och super mysigt alternativ. Rätt spännande också att prova på lite nytt och kanske hitta en ny favorit! Måste bara därför värma mig en kopp nu. Släng dig i väggen chokladkalendern!
 
HÄR kan du hitta denna fantastiska låda! 
Wanted | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Vilken kul idé! Jag älskar te så den skulle passa perfekt för mig.

Svar: Visst är det! Helt underbart :)
Anna Westergren

#2 - - MALIN:

Åh vilken rolig grej! Det skulle jag också vilja ha :)

Svar: Jamen visst var det! :)
Anna Westergren

#3 - - My Fredblad:

Åh vilken underbar ide! Måste verkligen ta och införskaffa mig en sådan! Knarkar te här hemma dagligen!
Hur hittade du till den är fina adventskalendern?

Svar: Tyckte jag med! Ja samma här, så tänk bara vilken perfekt grej för alla oss tefantaster :) Det var en annan bloggare som tipsade om det! :)
Anna Westergren

#4 - - Emma:

vad roligt! Vart finns det att köpa? :)

Svar: Det finns en länk i texten :)
Anna Westergren

#5 - - Annie:

Vilken rolig grej!! :)
Hoppas du får en bra tisdag!

Svar: Tyckte det jag med! :) Detsamma! Kram
Anna Westergren

#6 - - Bella:

åh älskar julte! :D

Upp