Perfect Monday

Underbara måndag med säsongsstart av The Walking Dead, god mat och onyttigheter. Att dessutom får sitta inne och mysa till detta väder. Hade tänkte att åka in till stan för att lämna tillbaka en jacka, men fastnade här i soffan. Ska kämpa med några timmars teoriplugg nu tänkte jag, nu när elevportalen hos min körskola äntligen fungerar igen! Blev en liten bloggmakeover, en betydligt mer lätthanterad design! Kram
 
Life | |
#1 - - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Haha, vad skönt att flera är som jag och att jag inte är ensam! ;)

#2 - - amanda:

ska också se den nu :D

Svar: Ja, gör det du! Min absoluta favorit serie! :D
Anna Westergren

#3 - - ebba:

men åååååh visste inte att det var säsongsstart idag! så bra, då har man något att göra nu :D

svar: ja supermysigt :) alltid gott med något varmt att dricka när man fryser! ha en fin kväll! kram <3

Svar: Haha själv har man längtat efter denna dag, pga säsongsstarten! Absolut bästa serien enligt mig :) Ja absolut! Detsamma! Kram :)
Anna Westergren

#4 - - OLIVIA:

åh härlig start på veckan :D

sv: åh hihi, älskar den :D
kram♡

Svar: Ja verkligen! Det förstår jag att du gör! :D Kram
Anna Westergren

#5 - - Bella:

The walking dead aka the best show ever! :D

Svar: Amen! :D
Anna Westergren

#6 - - MALIN:

Ser ut som en härlig start på veckan :)

Svar: Det var det verkligen! :)
Anna Westergren

#7 - - nicolinda.blogg.se:

Perfekt måndag ju! Underbart med säsongsstart :D Vilket godis är favoriten då? :) Du har en ljus och fin design.

Upp