A fresh start and fresh clothes.

Nyheter till garderoben från H&M, Lindex och Gina Tricot. 

Jag vill verkligen få igång mitt bloggande igen. När jag var borta i USA hade jag alltid något att skriva om, även om jag absolut inte hade gjort något vissa dagar. Men jag hade ett tema på bloggen, som utbytesstudent, vilket gjorde allt betydligt lättare. Men jag kommer ihåg hur otroligt roligt det var att hålla bloggen aktiv, något jag verkligen längtar till att få göra med min au pair blogg så småningom.
Det enda "tema" jag kan placera denna blogg är bland alla anda personliga/vardags bloggar. Så, välkommen till min väldigt vardagliga vardag med vardagliga vardagssysslor! 
Life, Shopping | Blog, Blogg, Clothes, Garderob, Gina Tricot, H&M, Jacka, Kläder, Life, Lindex, Livet, New, New in, Nyhet, Nytt, Shopping, Shorts, Tröja, USA | |
Upp