No more excuses

Mycket har hänt sen jag sist tittade in här. Studenten har tagits och nu är jag så fruktansvärt arbetslös och lever på lite sparpengar. Fast egentligen klagar jag inte, än. Jag bestämde mig för att ta en ledig sommar och ta tag i jobb så fort sommaren visnar. Det skrämmer mig lite att inte ha något att gå tillbaka till, att behöva seriöst börja tänka på sin egen framtid. Otroligt plågsamt då jag lider av beslutsångets och vet inte vilken väg jag ska ta. Jag hoppas att det någon dag skiner upp för mig och allt rullar på, där av ger jag mig själv ett sabbatsår, tack. 

Eftersom jag har så obeskrivligt mycket ledig tid så finns det inga ursäkter till att inte vara aktiv på bloggen, så jag ger det en chans! Hoppas allt är fantastiskt bra med er, kram! 
Bilder från de senaste veckorna
 
 
Life | |
#1 - - Jossan:

ÄNTLIGEN!!

Upp