Remember to breathe

Blev en lång sovmorgon idag igen, klev upp för att göra i ordning en rejäl brunch för att sedan ta en timmes paus innan jag satte igång med dagens träning. Hittade denna workout för några dagar sedan och har varit peppad på att få genomföra den. Men blev ett uppehåll då jag magen var dålig i torsdag-fredag, så bestämde för att ta min annars vilodag, söndag, och köra på max. 
Vart överraskad över hur jobbigt passet var, med alla dess intervaller och styrketräning. Ett perfekt pass att gör hemma! 
 
Ska försöka vara med aktiv med uppdatering här på bloggen, men den här helgen har min inspiration varit på noll. Kanske att den kommer tillbaka nästa vecka! 
Health and Workouts | Intervall, Styrketräning, Träning, Workouts | |
#1 - - Julia:

Tänkte bara tipsa om att leopardkappan från H&M finns bland produkter som är nedsatta med 50% i ett par dagar :)

Svar: Underbart! Då ska jag kolla med detsamma, tack för tipset! :)
Anna Westergren

Upp