Ready, set, go!

Lördagmorgon, och jag sov ut lite längre än vad jag planerat men det gör absolut ingenting. Kickar igång denna helgdag med lite workout här hemma. Har gått två dagar utan att träna eftersom magen krånglade, och jag saknar träningsvärken. Kanske inte den brutalt "kan-inte-röra-mig-överhuvudtaget" värken men att ha lite små "ont" är ett tecken på att det faktiskt tar på kroppen och kanske ser resultat väldigt snart! 
Men idag mår jag bra så då ska jag passa på att ta i lite extra! Vad som händer senare idag återstår och ser! 
Life | |
#1 - - Elaine:

Superfint hår du har :)

Svar: Tack finis!
Anna Westergren

#2 - - Jonna - Project Healthy Body:

Åh va fin blogg du har!

Svar: Tack detsamma finis!
Anna Westergren

#3 - - Felicia:

Så himla fint hår du har!

#4 - - T I F F A N Y:

så fin du är! galet snygg blogg också!

Svar: Tack fina du!
Anna Westergren

Upp