9/Aug/2013

Ursäkta för så många mobilbilder, letar som en tok efter min lilla kamera, då lovar jag bättre kvalite! 

Min dag, rättare sagt dom tre närmsta dagarna har jag, tumstoken, skruvmejseln, ikeas hemsida och tumblr varit i full verkstad för att inreda mitt rum. Tiden har mest gått åt till att söka inspiration och heter man Anna Westergren och ska ta beslut så tar det sin tid, blir förvånad om jag ens kommer fram till något. 
Har i alla fall både igår och idag fått andrum och tagit hand om mig själv med långa promenader. Måste få igång flåset innan jag kan börja springa igen. Träningen har verkligen legat åt sidan under sommaren, vilket jag idag ångrar. Det är viljan och orken (så otroligt lat nuförtiden, pinsamt) som måste hitta sin väg tillbaka, både för träningen och mitt skrivande. Min dröm är att få klart böckerna, så jag borde fan ta tag i det och leva drömmen!  
Health and Workouts, Life | Bok, Dröm, Inreda, Skriva, Träning | |
#1 - - Anonym:

Kan du inte berätta vad dina böcker handlar om? Är så nyfiken!!

Svar: Absolut! Kan göra ett lite mer detaljerat inlägg framöver kring böckerna och skrivandet! :)
Anna Westergren

Upp