Update: Gran Canaria + Outfit

Jag och mina föräldrar har nu kommit fram till Gran Canaria, Playa del Ingles. De två första dagarna här har känts som en hel vecka, med underbart väder och god mat. Det är otroligt att vi fortfarande har så många dagar kvar av resan, det har gått så långsamt, vilket är bara bra! 
Jag har redan bränt mig alldeles för mycket idag! Solen steker på medan det blåser samtidigt, vilket leder till att man klarar av att ligga i solen i flera timmar utan att ens röra på sig. 
Denna kväll började med en fördrink på balkongen och sedan middag och annat trevligt därpå. Medan staden håller på att vakna till liv för en partyfylld lördagskväll så säger vi godnatt och förbereder oss för morgondagen. 
Det är ingen vanlig, tråkig söndag som väntar i morgon utan för min del en mycket speciell, fylld med firanden och presenter. Att bli 20 år känns konstigt, men glad att få fira det här nere i värmen! 
Förutom min födelsedag i morgon så väntas det, precis som i morse, en morgon promenad/jogging på stranden, bränna mig lite till, förhoppningsvis lite spa och sedan riktigt firande på kvällen. 
 
Jag vet inte om det blir något mer inlägg medan jag är här, har dock haft turen med wify på rummet men det är sällan vi är här. Så det blev en liten bild på kvällens outfit, bl.a. mitt nya halsband idag ialla fall och lite update tillsammans med det. 
 
Hoppas allt är bra hemma i Sverige! Puss och Kram
 
 
Life, Outfits | Gran Canaria, Kläder, Outfit, Playa del Inglés, Resa | |
#1 - - Elaine:

Å vilken fin outfit!

#2 - - Matilda:

Du är så fin!!!

#3 - - Ås:

Fin outfit :) vart har du köpt den fina toppen? :)

Svar: Tack! Den är från H&M :)
Anna Westergren

Upp