So much to do, so little time

Detaljer från föra veckan. Nya byxor från Zara. Bilderna blev tyvärr lite mörka pga taget på morgonen, men ska försöka få lite bättre bilder senare.
Har gått runt hela dagen med magknip och halsbränna, vilket i sin tur har förstört hela min måndag. Försöker bara ta det lugnt nu och dricker endast vatten för att få magen lugn. Det är en liten dålig sist jag hamnat i. Har så himla mycket plugg som måste göras innan studenten som leder till stress, som i sin tur leder till min halsbränna och en mage som protesterar. Därför vill jag inget annat än att ta det lugnt vilket betyder att plugget skjuts upp ännu mer. Suck. Hade det inte varit för vädret som går åt bättre tider med sol och värme hade jag bokstavligt talat gått under. 
Life, Shopping | Byxor, Plugg, Stress, Zara | |
Upp