A Gift to Myself

Halsband - Lindex
Efter att ha blivit inspirerad av stora halsband på bl.a. Tumblr så tyckte jag att det var dags för mig att investera mitt första, men förmodligen inte sista. Det blev ett rätt så spontant köp, vilket sällan händer mig pga min beslutsångest. Men i detta fall så blev jag helt förälskad i första ögonkast! 
Fyller dessutom 20 år(!!) nu på Söndag så jag tänkte passa på att köpa den som en tidig födelsedagspresent till mig själv. Tänkte också ha den med mig ner till Gran Canaria nästa vecka. Jag åker i morgon biti!
En resa som bokades i Februari är nu en dag framför oss. Att också få fira min 20 årsdag i värmen med goda drinkar och härlig mat känns heller inte fel! Kommer nog bli en hel del shopping även där så hoppas på att komma hem med några nya fina saker. En bildbomb när jag kommit hem är en sak som är säker! Om internet är tillgänglig där nere så ska jag försöka ladda upp bilder på min Instagram, anna_westergren, för er som är nyfikna
Ses om en vecka! Ha det bäst! 
 
 
Life, Shopping | Gran Canaria, Halsband, Lindex, Resa, Shopping | |
Upp