Latest Purchase

Jackorna är från H&M och BikBok, köpen som jag hittade igår. Sen beställde jag hem skorna för någon vecka sedan som är från ASOS. Dumt att köpa sommarskor kanske, men älskar dom! Nästan farligt bekväma! 
Hjälp vad jag kommer att få lida mig genom vintern tills jag får börja använda dom på riktigt... 
 
Sorry för taskiga mobilbilder. Speciellt med min 4.a som verkligen har gjort sitt, men kommer bli ändring på det! 
 
Life | |
#1 - - nicolinda.blogg.se:

Vad kul! Snyggt du :D ☆

Svar: Tack snälla du! :) Kram
Anna Westergren

#2 - - Maja ♥:

Fin outfit :)

- Tack detsamma! Trevlig helg :)

Svar: Tack fina du! Kram
Anna Westergren

#3 - - Bella:

Snygga skor! :D Synd att regnet kommer med hösten :S

Svar: Tack! Ja, helt kär i dom! Blir jobbigt och se dom stå på hyllan hela vintern :/ Kram
Anna Westergren

#4 - - Jessica:

Så fina kläder :D

Svar: Tack fina du! Kram
Anna Westergren

#5 - - elin:

åh, skorna var verkligen supersnygga och det kommer ju alltid en ny vår/sommar ;)

Svar: Ja visst var dom! Helt kär! Får hoppas på en kort vinter! :D Kram
Anna Westergren

#6 - - Isabell:

Så fina jackor!!

Svar: Tack fina du! Kram
Anna Westergren

#7 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Skulle verkligen vilja ha en sån där lite längre, svart jacka som du har där. Superfin! Behöver något efter skinnjackan och innan vinterjackan, haha!

Svar: Tack! Ja jag kände precis så jag med! Den är verkligen superfin, först var jag lite osäker men det vände ganska fort! :) Kram
Anna Westergren

Upp