Better late than never

I mitt inlägg från igår berättade jag om min urusla mobil, som verkligen har gjort sitt, och att det skulle bli en ändring på det. Well. I torsdags fick jag äntligen hem min iPhone 5s! Än så länge så står jag över 6.an då jag har hört mer dåligt än bra.
I alla fall, känner du mig väl så vet hur länge jag varit trogen min iPhone 4, snart 3 1/2 år, så det var verkligen på tiden. Bättre sent än aldrig! 
 
Life | |
#1 - - Sofia:

6an är inte alls dålig.. Något mycket bättre än föregående modeller

Svar: Åsikterna är ju olika såklart, och jag kan heller inte veta säkert om den är bra eller dålig då jag inte har testat den. Men av dom personer jag har pratat med har jag hört dåligt, tyvärr. Men det är ju deras åsikter som sagt :) Är i alla fall nöjd med denna och väntar nog ändå till någon framtida modell! Kram :)
Anna Westergren

#2 - - Sandra:

Det känns ju verkligen skönt när man får byta ut en skruttig telefon mot en helt ny :)

Svar: Ja absolut! Speciellt nu när min gamla verkligen var jätte gammal haha :)
Anna Westergren

Upp