191014

Så här har min dag sett ut och verkar fortsätta så. Kämpa, kämpa! 
 
Life | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Kämpa på!

Svar: Tack för stödet, kämpar på som bara den! :D Kram
Anna Westergren

#2 - - amanda:

Sv; Ja visst är det! Fin blog btw :) Kram

Svar: Tack fina du! :) Kram
Anna Westergren

#3 - - nicolinda.blogg.se:

Du är grym! :D

Vilken smak på Celsius är din favorit?

Svar: Tack snälla du, kämpar på som bara den! :D Helt klart den på bilden, Citron/Lime. Men då har jag också bara smakat 3 olika, så vem vet, kanske finns någon annan favorit! Kram
Anna Westergren

#4 - - nicolinda.blogg.se:

- Ja, det är ju toppen. Vilket engagemang. Är teorin svår eller tycker du att den är lätt att memorera och så? :)

Jaha, jag tror också att det skulle bli min favorit för älskar citrus smaker. Jag har faktiskt inte lyckats smaka en enda Clesius än. Måste göra det!

Svar: Har inte haft så jätte problem med teorin, bara man nöter och nöter hela tiden så sitter det! :) Ja denna Celsius är verkligen super god! :) Kram
Anna Westergren

#5 - - Elin:

Åh lycka till med körkortet!! Minns själv hur mycket jag läste till det för tre år sedan :)

Svar: Tack snälla du! Ja det är en hel del slit, ska bli skönt när man väl har det i handen! :)
Anna Westergren

#6 - - nicolinda.blogg.se:

- Okej. Ja men så sant! :) ☆

Upp