Happy feet

Helt oväntat och positivt överraskande kom brevbäraren med ett paket från Heels.com, något jag hade ställt in på att få om ca 3 veckor. Beställde dessa skönheter förra veckan, beige/grå/taupe klackar som kommar att bäras till studenten med en vit klänning och gulddetaljer. Otroligt nöjd med hela köpet och den korta leveranstiden! Sitter som gjutna, kanske lite för gråaktiga än väntat men annars älskar jag dom. Kan redan nu säga att det lär bli många fler köp från denna sida. Ännu en sak att boka av till studenten, puh! 
 
Ska försöka få in lite mer vardagliga inlägg här på bloggen framöver, med lite iPhonebilder kanske (kan ibland bli jobbigt att släppa runt på systemkameran). Även jag börjar tröttna på endast inlägg om mina köp... 
Shopping | Beige, Heels.com, Klackar, Skor | |
#1 - - Amanda:

Åh va fina!

#2 - - laine:

Åh got i den stilen letar jag också efter inför studenten!

#3 - - S.:

är det steve madden dynamite?? kan du länka till skorna, har letat som en galning!!

Svar: Nä, hade turen att hitta ett par riktigt fina kopior på Heels.com :)
Anna Westergren

#4 - - Sofia :

Hej fick du betala tull och så när du beställde dom? Sitter nämligen och kikar på ett par nu men blir osäker på hur mycket mer än det nuvarande priset jag måste betala?

Svar: Hej hej! Jag hade turen att inte betala någon tull, men vet dock inte om det är så varje gång. Jag tog risken och beställde hem klackarna, leveranstiden var på ca 5 dagar vilket var toppen! :)
Anna Westergren

Upp