Thrift shopping

Secondhand fynd!
Tog mig en tripp förbi Myrorna tidigare idag. Tycker det är så himla kul att strosa runt där och sen plötsligt hitta något, kanske till och med något som är snarlika redan finns ute i butikerna. Fantastiskt med fynd! 
Dessa skor blev dagens kap, vet inte hur länge jag har letat efter ett par liknande ridstövel inspirerande skor i min prisklass. Och denna under hundralappen dessutom, för bra för att vara sant! Kan behövas fixas till då sulorna på undersidan är lite som "ankfötter" längst fram, får lämna in dom och slipa till lite kanske! Jag menar, 75 kr och det visar sig att skorna inte uppfyller mina krav och åker tillbaka på hyllan, det är inte hela världen! 
Shopping | Fynd, Secondhand, Shopping, Skor | |
#1 - - Elaine:

Det är så kul att fynda! :)

#2 - - HENNING MANKELL:

e inte d där dom nya donna donna skorna? :O:O jävla tur du har då som hitta de på sh -.-

Upp