The second of july

En av tröjorna, Gina Tricot, från gårdagens fångst. 
En fullspäckad förmiddag som började redan 08.20 med dubbellektion på körskolan. Så glad att allt går så fort fram, trodde helt ärligt att min 30-årskris skulle vara att aldrig ha tagit körkortet. Efteråt blev det shopping, idag igen, för att ivrigt hitta mig ett par sandaler, vilket jag också gjorde! Lite lunch med mamma fick avsluta rundan innan vi åkte hem för att lägga oss i solen. Värme. Sol. Äntligen. Och jag som seriöst satt och kollade på sista minuten-resa, och då åker jag dessutom till Magaluf den 25 juli. Desperat. 
Ikväll blir det lill-lördag med Joanna, sommaren har ju kommit tillbaka till Gävle och det måste ju firas! 
Life, Outfits, Shopping | Clothes, Gina Tricot, Juli, Kläder, Körkort, Life, Livet, Outfit, Shopping, Sol, Sommar, Tröja, Värme | |
Upp