Sneak Peek: Prom dress

Beslutet av balklänning har varit hemskt! Har gått hit och dit mellan modell och färger, och känner du mig vet du att beslutångest är förmodligen en av mina sämre egenskaper. Därför utmanade jag mig själv denna gång och tog tag i det hela. Hade beställt hem två klänningar för att sedan välja ut en, och beslutet blev den ovan. Är helt okej nöjd med den, men när det kommer till det här är jag grymt kräsen och oavsett klänning hade jag nog ändå blivit riktigt nöjd. Men ville heller inte lägga ner bedrövligt mycket med pengar på en klänning jag kommer att använda en gång, förmodligen. Den är väldigt lång så det blir till att bära lite högre, bekväma klackar. Den är också väldigt genomskinlig under midjan så får se till att köpa någon slags underkjol. Nu är det bara att ta ett beslut över hur håret ska vara, usch ser inte fram emot det...beslutsångest
Life, Shopping | Bal, Balklänning, Klänning, Prom dress, Sneak Peek | |
#1 - - Anonym:

Snygg! På vilken sida har du hittat den? tänkte om det fanns en massa andra snygga och prisvärda klänningar där :)

Svar: Tack! Den finns på Nelly, så tror säkert du hittar en hel del andra fina klänningar där också! :)
Anna Westergren

#2 - - Annika:

Snyggt :D

#3 - - Julia:

Jättefin! Jag tror helheten kommer bli suverän :)

#4 - - Hanna Karlsson:

Vilken snygg klänning!

#5 - - basebollivet.blogg.se:

Men åååh, FIN!

#6 - - Elaine:

Åh vad fin!

Upp