The smell of spring

Mina alla hjärtans dags tulpaner smyckar fönstret, så synd att såna fina blommor suger åt sig så mycket vatten och att man bokstavligt talat kan se dom växa. Men nu har alla slagit ut och passar på att ta bildern när dom är som finast. 
Idag är det regn/snöblandat regn som väller ner och jag håller mig helst inomhus, men det är plusgrader vilket vore fel att klaga över. Jag och mina vänner gick hem från krogen i natt, 4 km, i mitten av februari, något som bara exciterar under sommaren i princip. Hur underbart och vilket lyckorus det gav en. Hade verkligen en otroligt fin alla hjärtans dag med fina vänner. Och jag som aldrig har haft ett riktigt fint minne av denna dag fick nu ett att minnas länge! 
Life | Alla hjärtans dag, Blommor, Minne, Spring, Tulpaner, Valentine's Day, Vår | |
#1 - - Bella:

Vad mysigt det låter! :)

#2 - - selina:

Åh vilka fina bilder!

#3 - - Bohemhoe:

Så fina o gulliga med blommor på alla hjärtans dag!

#4 - - jos:

härligt!

Upp