Cold dreams of warmer days

Bilder på mitt rum, som sakta men säkert börjar ta form. Men känner mig rätt så lär jag inte hålla händerna i styr utan kommer förmodligen möblerar om hit och dit! 
Med långa dagar som praktikant/vikarie på dagis så torkar lätt inpirationen ut, till en påhittig och intressant vardag. Dagarna är gråare, kallare och kortare, vilket får mig att enbart vilja krya ner i sängen så fort jag kommit hem från jobbet. Men jag tror nog att det är kylan som hindrar mig mest till att huvudtaget känna någon livslust. Går runt spänd och frysen...
Föra vintern var hemsk! Fruktansvärt lång och kall! Jag kommer ihåg hur mycket jag suktade efter vår och sommar, att veta nu att vinter är framför mig, igen, gör så ont i hela kroppen. Jag tror inte alls på dessa mysipys anledningar att höst och vinter skulle vara bättre med alla dessa värmeljus och varma drycker. Jag kan ha det minst lika mysigt med tända ljus och kopp te mitt i sommaren! Visst kan jag tycka det är härligt att ibland få andas in en riktigt kall och isig luft, men jag står inte ut att ha det så mer än halva tiden av året! 
 
 
Life | Bedroom, Dagis, Höst, Inredning, Kyla, Praktikant, Sovrum, Vikarie, Vinter | |
#1 - - sarah:

Avundsjuk på din garderob, allt jag tänker påpeka!! Inte roligt :(

#2 - - Linn:

Mycket vackert inrett :) Jag bor i Norrland, här är vintern så jäkla lång att när man ser solen på våren så vet man inte längre vad det är för något.. Ha det bra!

#3 - - Veronica Digas:

Gu va fint!! Såå avundsjuk just nu! haha
Vill du göra ett bloglovinbyte? :) kram

Upp