Did you enjoy your story

 
Gå in på denna sida och läs. Did You Enjoy Your Story
 
Jag vet inte hur många gånger jag kollat på denna video, tröttnar aldrig och inspirationen bara växer och växer.
Det finns trots allt mycket jag inspireras av, en så kallade daglig dos av hederlig tumblr inspiration. Med detta är en klass för sig. Livs inspiration som får mig att varje gång sätta mig ner och grubbla över livet. Det får mig att tänka, varför är det inte jag som går runt där bland stockar och stener och upptäcker världen lite mer för varje steg, det borde vara jag, det SKA vara jag! Tycker innehållet är så klockrent och när jag nu tar åt mig av det så otroligt så känns det ju bara dumt att inte göra något åt saken. Så, till framtida man, var beredd på att resa jorden runt!
Inspiration, Life | Did You Enjoy Your Story, Inspiration, Inspo, Life, Livet, Resa, Travel, Video, Vimeo, a story for tomorrow | |
Upp