Can't complain

Har haft en otroligt härlig måndag! Så himla fint att börja nya veckan på topp. En ledig dag med kanon väder så det är såklart man passar på att vistas ute i solen. Kanske lite väl mycket sol då jag brände ansiktet... Äntligen börjar vår, till och med sommarkänslorna krypa fram. Avslutade dagen med en 8 km lång kvällspromenad med storebror, så underbart att kunna ta på sig ett lätt träningställ utan att börja huttra av kyla. Kan inte klaga! 
När vi ändå är inne på träning så kan jag passa på att svara på en kommentar om hur jag tränar och håller mig i form. Ska jag vara helt ärlig så tränar jag inte mer än några timmar i veckan. Rider en gång i veckan och försöker variera gym och några turer i spåret till vardags, brukar även köra några pass hemma. Har nog mina gener att tacka när det kommer till min kropp eftersom äter i princip vad jag vill, hur mycket jag vill och när jag känner fört. Även om jag har en tendens att småäta under veckan så påverkar inte kroppen så mycket av det, mestadels för att jag tar bara små mängder. Har en väldigt känslig mage och för att slipa magknip och halsbränna försöker jag dra automatiskt ner på allt onyttigt. 
 
Life | |
#1 - - rebecka:

Okej guh så härligt! Ska försöka röra lite mera på mig jag med, beach "2014" here i come!.. hahah
Och tack för svar :)

Upp