Gran Canaria part 1

 
Lite mer än en vecka har gått sedan jag och föräldrarna kom hem från Gran Canaria, vilket allt mer börjar märkas av på den solbrända huden som sakta men säkert flagnar bort. Men borde inte klaga då våren äntligen har kommit hit med sol och värme (?). I alla fall var den tidigare veckan väldigt lång, även om en extra ledig dag slank in mitt i allt, men pga allt plugg blir det ändå inte många fira dagar. Därför har jag varit så sen med att uppdatera bilderna från Gran Canaria, men här är några att börja med i alla fall. Det blev inte så mycket bilder, totalt, som jag hade hoppats på. Men dem som känner mig väl vet att jag kan vara riktigt usel på att ta bilder, vilket jag så gärna vill ändra på! 
Bilderna ovan är tagna mellan lördagen - tisdagen. 
Dagen började alltid med en morgonpromanad längst havet, gick mellan sandsynorna, åt enkel lunch på hotelet, solade och badade i flera timmar och avslutades med en fin middag. På söndagen firades min 20 års dag med 20 rosor och champange på balkongen, och med en kväll som slutade på en galen irländsk bar. Både under måndagen och tisdagen gick pengarna åt till parfymer, totalat 4 st för ett löjligt pris, men även en hel shoppingdag på bl.a. Zara och Mango. Har ett par nya plagg som jag tänkt visa.
 
Travel | Bilder, Gran Canaria, Havet, Resa, Strand, Travel | |
Upp